ALL I NEEDED WAS THE LOVE YOU GAVE


Glädje rop nere vid skåpen när vi hade slutat var
-INGA LÄXOR LALALA..
Men jag har dock två matte läxor som måste göras.. aj aj men det går snabbt, så det är nog ingenting jag behöver oroa mig för. När jag kom hem blev maten för mig pasta med tomatsås, jätte lätt att laga och väldigt gott också. Ikväll hade jag tänkt gå på utbilnings mässa på gymnasiet men det blir ändrade planer.. Orkar helt enkelt inte med det, har så fruktansvärt ont i magen! Men i helgen ska jag gå på en nästan lika dan utbildnings mässa i Halmstad med alla gymnasier i hela Halmstad och ett litet plus i kanten för att IDOL kommer dit! Ska bli riktigt kul. Det är tv4 som håller i denna mässan så alla födda 94-95 är välkomna.

Nästa
• Öva på piano till musiken

puss rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0