Jag börjar med ett hej

HEJ!
Nu är det ny blogg.. adress.. namn som gäller! Jag hoppas att detta blir lyckat!
Håller lite smått på att tricksa med designen, Och det ska nog bli bra till slut.
Nu är jag riktigt trött och ska snart sova, men först tänkte jag berätta lite om mig själv, för
er som kanske inte har läst min förra blogg...

Jag heter Rebecca Johansson och bor i ett litet Anderstorp i Småland.
Jag tycker om att vara med vännerna, familjen, dansa och ta kort.
Jag har en himla massa intressen, men det är nog dom viktigaste tror jag.
sport: Jag spelar Volleyboll med mina härliga tjejkompisar & dansar show dans med ett helt gäng andra tjejer.
Jag sjunger med min vän Klara det är jätte roligt och det har jag gjort ett ganska bra tag nu.

Nu ska jag sova men jag hoppas ni är lite nöjda iallafall!

puss Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0