inspiration rebeccas klädeskollage inför våren

Min kamera tog ingen bra bild så den här får duga.
Hela eftermiddagen och kvällen tillbringade familjen Johansson hos mormor och morfar. Där var även moster mina två söta kusiner simon och sebbe, jätte kul att träffa dom! Simon alltid lika glad och Sebbe samma intresse som mig har jag märkt + att jag vill bli lika cool som honom, haha taquando cooling. En liten tid av kvällen satt jag och gjorde ett kollage med massa bilder på hur man kan macha ihop olika plagg osv.. Man kan t.e.x ta med sig kollaget till affären.. mammas idé. Jag älskar verkligen dessa kläder och dom ska jag försöka samla på mig till våren och den kommande härliga sommaren...
Nu ska jag kolla på solsidan som jag missade innan.      ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0