Vi är söta på hawaii och i balder

vilka snygga bilder!  Jag, Cajsa och Lillis
Nu är jag hemma ifrån Halmstad. Jag har haft en toppen helg med massor av mys!
I fredags kom jag till Halmstad, jag gjorde inte så värst mycket, kollade på Mys hus som dom håller på att bygga om. Tidigt på lördagen tog jag och My tåget till Göteborg, där shoppade vi en hel del, åt och fikade. Vi kom hem vid 5, då åkte vi hem till My och lite senare kom Anna också. Vi fixade oss och sedan åkte vi in till stan för att äta på Capri, världens godaste pizza.. Sedan åkte vi förbi någon fest men inte så kul. Sen åkte jag och My hem till henne och kollade film men jag somnade nästan direkt!
Idag har jag bara tagit det lugnt och knappt gjort något mer att köpa en postlåda, haha. Nu sitter jag i köket och kollar i en tidning och samtidigt på Wallander Byfånen som jag redan sett..
Veckan kommer bli jobbig med nationella prov och verb prov men det är bara att bita ihop, för då går det snabbt och snart är det sportlov och det ska bli väldigt skönt! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa :)

haha, vilka söööta bilder ;) <3

2010-02-08 @ 19:53:26
Postat av: Rebecca

eller hur ;) <3

2010-02-08 @ 20:00:00
URL: http://rinplce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0