papas födelsedag och helg

Hej allihopa.
Det är helg och visst är det skönt. Det som är synd är att det är söndag kväll och det börjar närma sig skolan...
Jag och Frida hade det jätte bra och roligt i Göteborg. Jag hittade mina skidglasögon och en svart Everest anorak. Bion Alice i underlandet var jätte bra. När vi kommit hem så var vi några tjejer hemma hos Frida. Åt Tacos och kollade Melodifestivalen och Bröloppsduellen. Mycket mysigt. :)
Idag har jag bara pluggat som en galning och nu är min paus slut här framför datorn.. måste plugga..plugga..plugga. Det gäller bara att bita ihop och hålla ut, nu det sista.

¡GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPA!

Sommar bild och födelsedags bild.. grattis papa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0