saknar dig och alla våra konstigheter!

Skolan idag var helt ok.. bara att på den lång långa hålan vid lunchen åkte jag och Olivia till vårdecentralen för att jag hade tid där.. blir ALDRIG av med denna hemska hosta och förkylning, väldigt jobbigt. Jag fick iallafall host medicin som jag redan gått på men aja är väl värt ett försök. Efter skolan gick jag och Olivia hem till henne vi åt, skrattade och snackade, hahaha... Sedan var det dax för magdans! Wow vad roligt det var, verkligen något för oss!
Nu har jag myst här hemma och just nu sitter jag på golvet här och skriver ut en massa papper och bilder till ett gud arbete.. jag har guden Afrodite, ganska intressant ändå. Nu ska jag sova snart och imon gäller det, back to the big city!
Jag saknar min kära vän... helt sjukt att vi inte träffats på riktigt länge! Tänkt om du har förändrats jätte mycket nu? Omg ... hahaha okej det kanske du inte har men ja ni fattar det är ju hemskt att vara borta ifrån dig så länge!!! miss u och alla roliga saker vi gör tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Frida

aww, har saknat dig jättemycket! Totalälskar sista bilden, den är så rolig!! I helgen kommer vi ha hur kul som helst! Can't wait! :D <3<3<3

2010-09-03 @ 16:49:05
Postat av: Rebecca

HELGEN VAR BÄST !!!!!!!!!! OCH DU ÄR BÄST !!!!!!!!! <3

2010-09-05 @ 23:19:55
URL: http://rinplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0