småland är mitt hem

Hej.
Nu är det egentligen läggningsdax och jag ska sova snart. Där är nog bäst.. annars kommer jag aldrig orka med skolan och dans imon, jag som knappas sovit någonting inatt. Jag måste säga att min helg har vart helt himla galen och jag älskar det. Mina tjejer är dom bästa som finns och jag skulle önskat att få vara med dom helatiden varenda minut varenda sekund. Jag kommer så fort ni ropar på mig... helgerna har börjat bra och helgerna kommer bli bäst. Tror det eller ej jag saknar de småländska skogarna, dialekten och alla härliga människor som finns där.
Men i alla fall, helgen har vart galen.. hemgången ifrån Klara var riktigt lustig jag kunde helt enkelt inte sluta skratta... Jag och Emilia var väldigt busiga.. hehe.
Nu ska jag skriva ut papper och sen ska jag sova gott i världens skönaste säng.
puss puss

Kommentarer
Postat av: emilia

underbar kväll och det kommer bli fler!!! love <3

2010-09-06 @ 20:38:34
Postat av: Rebecca

det kommer bli mpnga fleeerrr :):):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0