tur i oturen

shena mittbena
Skolan idag bra som vanligt. Efter skolan så gick jag iväg mot tågstationen jag skulle åka till Småland och då tog jag det lugnt och kollade runt lite medans jag väntade och sedan slänger jag en blick på de tåg som ska gå och då inser jag att det är något fel. Tåget jag ska åka med står inte med! Jag går in på Sjs kontor och frågar och hon säger att det går en buss vid den tiden och frågar om jag kan ta mig till norrestation... Jag suckar och biter ihop jaja jag får hlet enekelt springa till andra sidan stan för någon buss hinner jag inte ta bussen går ju om 10 min!!!! Omg.. vad jag springer, men jag ville verkligen komma med bussen.. annars hade jag kommit mycket mycket senare hem... Jag springer istället till Hemmakväll för utanför där brukar dom bussarna också gå.. men väldigt jobbigt att springa när man har en jobbig hosta och väskor bärandes på axeln.. Men när jag hade lite tur ändå. Mitt busskort funkade helaaaa vägen hem så jag åkte gratis! Det funkade till och med på Jlts bussar, lite konstigt men sant!
ikväll ska jag iväg till min söta kompis klara.. riktigt kul ska det bli och jag SAKNAR ER SÅ HIMLA MYCKET! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0