trajet och längtan efter helg

Jag har nästan pluggat hela dagen.. eller i alla fall ifrån klockan 18. Jobbigt men vad gör man inte för skolan. Imon är det Fredag min favorit dag ♥ Då känner man all lättnad att man slipper skolan/läxor/arbeten i ett par dagar i alla fall. Det blir nog en rolig hälg. Ska jag äta något med Frida sedan kommer några tjejer hit och gör i ordning sig sedan är det sigges (disco). Sedan sover Frida hos mig och på Lördagen ringer väcka klockan tidigt för att vi ska gå ut i skogen och gå Trajet (olika grejer man ska göra i skogen). Lördagkvällen är jag hemma hos Klara och sover även där.
Nu ska jag fortsätta öva.
puss&kram




trajet förra året.. utklädda till troll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0