fotoalbum min passion



Exclusive affär i NYC, bild tagen av mig.

Nästan hela dagen har jag printat ut en massa bilder ifrån New York. Det ska sättas in i sånna där mysiga album som som är grymt kul att titta i! Jag tog en liten paus i printandet och åkte till mormor och morfar där var även morbror hans tjej och Satu mormor och morfars fosterbarn hon bor i Finland men var på besök i Sverige kul att träffa henne! Det var så längesen så!! Nu sitter jag här igen med min käre skrivare och printar ut bilder.

Glöm inte handla mycket nu när det är REA i nästan alla butiker. Jag vet dock inte när jag ska hinna med det. Åker till Egypten på Tisdag om jag inte talat om det. Det ska bli riktigt skönt med värme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0