Klappa händerna när du är riktigt glad


Ingen uppdatering idag pågrund av att jag har haft så mycket att plugga till biologiprovet imon..
Jag hade utväcklingsamtal idag också. Det gick faktiskt bra och jag är nöjd. Har förbättrats en hel del sen vår terminen, det känns ju riktigt skönt. Nu ska jag snart sova för imorron blir det en lång dag känner jag på mig.
Först upp tidigt för att kolla jul kalendern + att vi har snickaren Benny här för att vi gör om våran lilla toalett och hall. Sen skolan med prov och en massa sånt tråkigt. Klockan 3 kommer Klaras mamma och hämtar oss för vi ska på Lucia övning och sen går jag ifrån Lucia övningen till Dans för att öva inför dans uppvisning på Fredag.
Det blir vell kul, men sen måste jag hem och öva på so för att jag ska snacka lite om I och U land... Jaja det får vell gå. Nu ska jag iallafall inte deppa ihop totalt.
Nu ska jag sova, pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0