läskig jul kalender!

Jag och några tjejer ska snart åka och äta thai mat, mys. Senare ikväll blir det vell bara att hänga framför tvn. Nu när hag sa tvn så slog det mig!! Jag ska kolla på flickan som lekte med elden för den är jag så nyfiken på att se, köpte den för ganska längesen men har endå inte haft tid till den, så nu ska det bli av, tjoho!
Var det någon som kollade på julkalendern idag? Gud vad läskig Gerta är, men jag längtar tills imon. Tänk näst sista avsnittet och en dag innan jul afton! Känns inte ens som jul knappt, eller jo snön och så men man har inte riktigt hunnit jula till det eller jah ni fattar haha.

Nu ska jag snart ta på mig mina ytte kläder och dra mig så pussar ifrån Rebecca ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0