rewind to New York



pic; NYC uppe på empire state building tagen av mig.

Nu är det Fredag och jag är hemma ifrån skolan. Slutar ganska tidigt och själva skoldagen är riktigt bra!
Dagen såg vell ut ungefär såhär..
Först började det med att jag försov mig så jag orkade bara inte skynda mig, åt frukost och sånt och så fick jag ett sms av Hugo, NÄR KOMMER DU? VI HAR KAMRATSTÖDJAR MÖTE! Och då fick jag lite smått brottom, skyndade mig och sedan kom jag till skolan och det var vell inte så farligt att komma lite sent, hehe. Sedan var det So fick reda på prov resultat och judendom uppsats/prov det gick vell bra men hon sa att jag hade fått välgodkänt om jag skrivit om mision som jag självklart inte visste vad det var men nu vet jag! Men hon tyckte iallafall att jag hade jätte bra kunskaper om det. Sen var det bad, var inte med, satt och snackade med Hugo, Ted, Rasmus och Cajsa mycket trevligt! Sedan musik det var kul men timmen går sååå fort. Jag började med en ny låt Hurtful med Erik hassle, den var ganska lätt men kul att lära sig endå. Efter det Biologi vi kollade mest på 3D saker och det var kul för sånt är riktigt spännande.
Kul, nu vet ni om hela min dag, hehe. Och nu ska jag äta!

puss rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0