dans i mitt hjärta

ciaooo alla.
Idag har det vart föreställning och repetitioner med dans hela dagen. Som jag kanske nämnde i förra inlägget? Imorgon är det fler föreställningar klockan 18.30 är det en för allmänheten i Gislaveds aula, kom och kolla!
Idag har jag vart sprallig och energi hoppig haha. Frida var här, vi har ätit pannkakor, jag har skämt ut mig på Arvids bokhandel,hahaha. vart inne hos grannen och försökt få igång moppen usch usch usch.. bara för att den har stått så länge så måste vi åka ner till någon verkstad eller någonting sånt. Men iallafall, annars har vi inte gjort så mycket.
Ska sova ganska tidigt idag, uppstigning tidigt imorgon igen .. och enu tidigare ... Men jag ska ju dansa! Åh jag älskar dans så mycket så jag spricker!!!!
pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0