present och köp

bild1: födelsedagspresent som jag fick av klara. Det är en bakbok med bara massa smarriga choklad recept. mums! Det passar mig alderless för bra.. och till det ett paket roliga formar. Helt enkelt en perfekt present av en bästavän.
bild2. Igår fick jag med mig detta ifrån stan.. ett stort block som jag kan skriva i i alla ämnena, helt perfekt. Då har man allt samlat också.
Jag köpte också Blondinbellas bok Egoboost. Den ska jag nog börja läsa redan nu i eftermiddag.
men först...... äta min favorit mat.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Klara :)

ÅÅååh vad glad jag blev när jag gick in här och såg att du hade börjat blogga igen :D:D Älskar dig hjärtat! <3

2010-08-18 @ 19:44:58
Postat av: Rebecca

hihihi jaaa jag har faktiskt saknat det lite hihihihi så jag tänkte göra det lite nu när jag har flyttat och så också :) ÄLSKAR DIG <3

2010-08-22 @ 18:28:39
URL: http://rinplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0