rörigt inlägg

Hejhej
Mina söndagar brukar vara lugna och sega men det har inte denna söndagen vart.
Idag började jag på Jazz dans. Det var verkligen jätte roligt. Efter dansen åkte jag till Sannarpsbadet där min syster och Johanna befann sig. Nu är jag hemma och snart ska jag åka iväg och handla med mamma. Ikväll blir det mys framför tvn och sedan sova för att kunna orka med morgondagen och att gå upp klockan 6! jag vill helst inte att det ska bli som dom andra dagarna.. Då jag bara har skrattat igenom dagen för INGENTING.. Lite pinsamt blir det iallafall när man börjat i en ny klass.. Min gamla klass hade nog förstått hur jag funkar ... haha jaja ... Det blir lite rörigt nu.
puss puss
LYCKA TILL ALLA ANDERSTORPARE 94OR SOM BÖRJAR SKOLAN IMON! NI FÖRSTÅR NOG INTE HUR MYCKET JAG SAKNAR ER OCH HUR MYCKET JAG VERKLIGEN ÄLSKAR ER ! NI ÄR BÄST BÄST BÄST BÄST.



Lite viktigt om bloggen..
Jag vet inte riktigt hur bloggen ser ut ifrån era datorer? På min dator (en macbook pro) där ifrån ser den bra ut. Ni får skriva en kommentar hur den ser ut ifrån era datorer.. så jag kan fixa bloggen på bästa sätt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0