stan med Olivia

Skolan började med balett, det var roligt och lagom med träning och teknik. Imorgon ska vi dansa med 3orna fyspass med Rebecca och det kommer att kännas... ! Efter skolan stack jag in till stan tillsammans med Olivia min fina klasskamrat. Först fikade vi på Roberts och efter det gick vi i affärer och kollade runt lite och efter det gick vi till Espressohouse.. snacka om mycket muffins och mycket snack om allt!
Nu sitter jag framför tvn och myser... snart ska jag lägga mig i sängen och läsa min älskade Blondinbella bok.
Imorgon ska vi gå på Galgberget med Naturkunskapen wiieee, haha.
pusspuss, sov så gott och dröm vackra drömmar.
no make up and i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0