MINERAL

Dagen har tillbringats med käre vänner. En liten sammanfattning: pannkakor för att det är pannkaksdag. tjej mys, tacos, hos Jacob med grabbar och tjejer, nudlar, sanning och konka. Lunka sent hem. Nu ska jag snart sova.. Har kollat runt massa bloggar och spelat snake på facebook och det dummaste av allt ätit en massa toffifee, fast jag egentligen inte är så förtjust i det. Men det var gott.
Tillsist vill jag bara säga att jag älskar mineral smink. Jag använder bara det nu förtiden. Id ''puder'', mineral rouge.. världens bästa helt enkelt. Blir aldrig ogämnt, ser inte för mycket ut, håller bra, naturligt. i like it, i hope you love it.  ♥
godnatt sov gott.. dröm bara underbara drömmar om de människor som gör er lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0