Mysig Lördagkväll

Hej!
I Halmstad hade jag och tjejerna jätte mysigt. Sista dagen gick vi på stan hela eftermiddagen iallafall. Mamma kom och mötte upp mig sen och då köpte jag lite saker.. Efter det åkte vi direkt till jätte goda restaurangen Wild West steak house. Där var vi lite nyttiga och tog ceasar sallad med en bit oxfilé. Vi åkte hem nästan direkt efter det för att det skulle bli snö oväder som det dock redan var. Vi kom hem ganska sent så det blev lite tv tittande och sovdax.
Idag har jag nästan inte gjort någonting.. Njutit av att sitta inne och kolla på OS och kika ut på vinterlandskapet. Mamma och jag var ute och handlade innan, mycket snö och mycket människor i affären. Ikväll är vi ensamma hemma jag Mamma och Pappa för att Alle sover hos en kompis. Vi kollar på tv, både OS och Melodifestivalen. Nu har vi precis ätit förrätt gravad lax, och nu väntar jag på ugnsbakad potatis och Oxfilé. Till efterrätt kanske det blir semla fast jag tror jag hoppar över den för nu har jag och mamma börjat vårt nya liv, haha. ♥
Om ni är intresserade kolla hit.
Jag har laggt upp lite kläder på Tradera idag, ett väldigt bra sätt att käna pengar!
Ni kanske är intresserade av några av mina kläder? Mitt användarnamn är: rebecca1994

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0