Nu har jag bara lust att leva livet

Bild: Lillis och jag i 8:an och en kväll/natt vi aldrig glömmer ;)
Kom precis hem ifrån skolan. Hade Verb prov sista lektionen.. Usch säger jag bara!
Nu sitter jag här och äter pasta sallad och skriver upp på lapp vad min kära syster och hennes kompis ska köpa för taco grejer. Det blir myskväll idag för att M&P inte är hemma, dom är på möbel mässa i Stockholm och kommer inte hem för ens sent, sent.
Dagens planer..
Andra Avenyn
träna hård pass
laga tacos
baka kladd kaka till de små tjejerna och mig när jag ska skriva nationellt prov i svenska i 3 timmar!!
Nu ska jag ner till vårdcentralen plötsligt.. För Alles hand har svulnat upp väldigt mycket, bye!

Kommentarer
Postat av: Linnéa :)

hihi, sikken söt bild ;)

2010-02-10 @ 20:34:42
Postat av: Anonym

Eller hur hiih :)

2010-02-11 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0