Jag har alltid varit lite rädd för taggtråd

bild: taggtråd i somras

Jag och Klara var och sjöng på lunch konsert innan. Det gick väll helt ok. Nu sitter jag här hemma för mig själv och spelar in mig själv när jag sjunger haha, det är så himla roligt + att min sån inspelnings grej på min dator är så himla proffsig så man kan typ göra en egen skiva, okej inte för att jag ska göra det men yes haha :).
Ska nog börja packa lite nu för klockan sex ska jag åka till Halmstad och Jocke ska med så då får man nog hämta upp honom i tid.
Planering för helgen
Det blir tyvärr ingen bowling ikväll, så det blir lite mys vi ska säkert göra någonting med Johannas familj, alltid lika mysigt.
På Lördag tidigt ska jag och My till Göteborg på shopping runda, riktigt kul! På kvällen vet jag inte riktigt men man får ju inte missa MELODIFESTIVALEN! Ett måste.
På söndag blir det nog latmask dag kan jag tänka mig..
Ha en bra helg och Fredagskväll♥

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Hihi, ja precis! ;)

Ha en trevlig helg, kramar.

2010-02-06 @ 01:39:49
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0