Alexander McQueen


Nu sitter jag framför tvn i köket och kolla på förkväll, det är det mysiga med vardags kvällar. Sitter just nu hemma själv.. Lite smått tråkigt men snart kommer nog mamma hem och har med sig ingredienser till musik och matte Susannes kladdiga kladd-kaka. Vi får se om jag ska baka idag. Jag har laggt in en massa verb på glosboken nu, sikket jobb asså! Tog mig en tre kvart, men nu är det gjort och bara att börja jobba.. Hade de första nationella provet idag i svenska, det gick inte bra eller nja, jag vet inte om dom där proven kan gå bra.. Men jaja.. Nu vill jag bara ha lov lov lov. Ska inte sitta här och babbla, här får ni en länk med riktigt snygga väskor istället...
klicka på mig snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0