ägg är lika vitt som snö

Nu har jag gjort endel läxor och varit med Frida.. Jag kan ju berätta om när vi skulle göra pannkakor. Vi gick ner till ica och köpte grädde till pannkakorna och då stannade vi vid en sån där filmlåda och kollade och jag hittade 3filmer som jag köpte med mig hem. Och sedan gick vi hem till mig. Men när vi började hålla på med smeten så enser vi att det fattas ett ägg... Men då går vi in till David och frågar om han har något och han sa att han åt upp det i morse haha! Men då klurar vi ut en plan och david går över till våran andra granne och frågar efter ägg och han kommer ut med två små ägg eller dom var ganska stora så en bonus där! Men när han går ut så kolla plötsligt grannarna ut igenom fönstret och det blir ju lite knepigt för hur ska David ge mig äggen?! Vi gömmer oss bakom buskar och försöker gå till varandra, haha det var lite roligt iallafall! David tack för äggen. Jag har världens goaste granne helt klart hihi :)

Nu sitter jag och kollar gymnasieskolor.. hehe vilket liv, måste bestämma tid med syven också. Yeps yeps.. Nu
 längtar jag bara efter längtade lov iallafall en helg!

Bilden nedan är ifrån nyårsafton i 7an. Harreguuud som jag ser ut måste jag bara säga innan ni kollar..


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah kolla vad söt jacob va :D

jätte fin blogg becca love you!<3

2010-01-26 @ 19:16:09
URL: http://gogiplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0