Play is back

Shaoo allihopa
Nu är jag hemma ifrån skolan vi skulle egentligen åka till Ullared direkt efter skolan men vi ska ha myskväll här hemma istället jag alle och mamma, pappa har åkt till Tyskland. Det blir Ullared på Söndag istället, little more time..
Jag gav mig precis lite tid till att kolla på Made in Sweden just nu för att jag var på berget och åkte skidor igår, riktigt kul var det!!! Men tillbaka till Made in Sweden. Lila, Andreas och Anders har 4 veckor på sig att få tillbaka gruppen Play. Play är verkligen grymt bra tycker jag.. Jag har en skiva ifrån dom som jag fick av en gammal kompis Maja som bodde i USA, hon gav mig en skiva med play och sedan dess har jag verkligen alltid blivit riktigt glad när jag hört låtarna så nu är det riktigt riktigt kul att dom försöker få tillbaka dom men jag är så fruktansvärt besviken på att inte Rossana och Anna är med... usch på det! Man ville verkligen att alla i play skulle komma tillbaka. Men yes, dom kommer klara det galant endå! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0