skottare på taket

lAntagligen är det väldigt tungt på taket. Men hur orkar man tabort snö på ett jätte stort tak? stackars dom, och man kan ju inte ta upp någon maskin heller. Haha intresse klubben antecknar :).
Jag är på hotell rummet nu och nu ska jag och mamma gå och äta något gott och sedan gå upp och kolla på tv och mysa som vanligt! Mässan var jätte bra och ni skulle bara se hur coola grejer. Jag såg en tjej ifrån äntligen hemma också. Synd bara att man inte får ta bilder där inne, men något smygfoto skadar väll inte. Imorgon ska vi dit igen, det är bra att vi bor precis gämte svenska mässan bara några steg ut jag tror tillochmed att det sitter ihop, haha. Men nu ska jag ta fixa mig lite..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0