helg är gött

chaoo
Helgen har varit bra. Auditionen gick bra jag är nöjd, och det var roligt att träffa och se endel som förmodligen kommer komma i min klass (om jag kommer in) hoppas verkligen jag kommer in det var ganska många som sökte in. Men man får hoppas. Idag åkte vi till min kusin utanför Göteborg och hälsade på, där var lite släkt, god mat och fika. Gick en lång runda på isen med Karin, Anton, Alle och hunden Anja. Det var mysigt och självklart riktigt roligt.
Nu är jag hemma och övar lite på glosor och annat. Prov i Engelska imorgon. Mitt favorit ämne, NOT.
detta bar jag i Fredags..
skor: nilsons nya
byxor: cheap monday
tröja: boomerang
skinn jacka: Stuk
väst: favorit affär i NYC
väska: NYC
halsduk: indiska ny
vantar: indiska nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0