gammla älskade vänner



riktigt gammal bild den i 8an eller 7an? Det var riktigt härligt att kolla på dem. Hittade en massa egopics på mig och Emilia också.. åh vad längesen det var! Miss you.

Hej!
I skolan idag var det helt okej, vi gjorde inte speciellt mycket känndes det som. Hoppas det blir likadant imorron. Vi fick ingen lunch i skolan idag för att låg och mellanstadiet hade julbord. Så hela klassen beställde pizza upp till klassrummet, mysigt. När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på lilla jönssonligan, det är jätte bra! Har helt enkelt inte gjort någonting.. haha men just det ja, jag och mamma kollade på bonde söker fru och Thilde är jätte kär och det är bra! Sen åkte vi till Gislaved till ICA kvantum och handlade lite jag köpte lite behövriga saker som rakhyvlar ( ska önska mig en RIKTIG rakhyvel i julklapp kanske den där ifrån Braun?) Sen köpte jag sånt rakhyvel vadd? Och lite annat grejs. Nu ska jag sova snart tror jag.. :)

På torsdag åker jag till Borås oj, imon! Mormor och Morfar fick i julklapp att åka på julkonsert det är en massa kända artister iallafall med så det blir myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0